We houden het graag eenvoudig. Zo weet je precies wat je van ons kan verwachten.
1. Offerteaanvraag
Nadat je een offerte hebt aangevraagd, is het tijd dat wij aan de slag gaan. Binnen één werkdag mailen we de maatwerkoffertes.
Heb je vragen over de offerteaanvraag of twijfel je of een verzuimverzekering wat voor jouw bedrijf is? Ook als je al verzekerd bent en wilt overstappen, dan kunnen onze adviseurs de gehele overstap voor je regelen. We bekijken graag wat de mogelijkheden tot overstappen zijn. Bel één van onze adviseurs via: 053 4780 455.
2. Advies
Na twee werkdagen neemt één van onze adviseurs contact met je op om de offertes te bespreken. Zo houden we ook dat eenvoudig. We nemen je mee in de verschillende opties, geven je een heldere uitleg en geven ons advies.
3. Afsluiten
Ga je akkoord met de offerte? Dan ontvang je van ons een link via waar je de laatste gegevens kan invullen zodat we de polis kunnen opmaken.
4. Beheer
Ook na het afsluiten van de verzekeringen staan onze adviseurs altijd voor je klaar! Wij zijn proactief in ons beheer en kijken jaarlijks of jouw verzekeringen nog passend zijn. Daarnaast kijken we op basis van data of jouw premie nog wel marktconform is.
du Gardijn Verzuimmanagement
Als de verzuimverzekering in combinatie met de arbodienst van du Gardijn loopt is er sprake van automatische schadeafwikkeling.
Zodra de ziekmelding en het loon van de betreffende medewerker bekend is bij du Gardijn Verzuimmanagement, dan volgt de uitkering automatisch rond de 15de na afloop van de maand.
Externe arbodienstverlening
Na afloop van de maand dienen de verzuimrapportages van de externe arbodienstverlening aangeleverd te worden bij schade@dugardijn.nl
Daarnaast is het van belang dat op de verzuimrapportages ook de loongegevens van de betreffende medewerker staan vermeldt of deze bij de schademelding worden aangeleverd. Zodra de schademelding binnen is, wordt tussen de 15de en 20ste van de maand de uitkering door verzekeraar verricht.
du Gardijn heeft een eigen arbodienstverlening. Onze casemanagers staan klaar voor onze klanten en haar medewerkers, samen met de vaste bedrijfsartsen van du Gardijn. Voor de ondernemers zorgen zij voor een vaste bedrijfsarts en de verzorging van algemene gezondheids- en personeelsuitkeringen. Zieke medewerkers kunnen terecht voor de begeleiding van het verzuim; van de eerste ziektedag tot en met de re-integratie.
Bij onze verzuimbegeleiding staat het spoedig en verantwoord terugkeren naar werk centraal. Onze casemanagers handelen pro-actief en zetten in op het activeren van de medewerker. De klant staat centraal en daarom bieden wij maatwerk. Binnen de twee vormen van verzuimbegeleiding die wij bieden is er de ruimte om de dienstverlening aan te passen op jouw wensen.
Door deze aanpak kunnen de casemanagers onze relaties beter bedienen en zorg blijven dragen voor een laag ziekteverzuim. Het gemiddelde ziekteverzuim van onze relaties ligt immers al jaren onder het landelijk gemiddelde en dit willen we in de toekomst zo houden!